fredag 31. januar 2014

"Kaosangst"


Jeg har egentlig en liste med apper som skal testes ut med barna, men ungene er selvfølgelig mer interessert i å bestemme selv hva de skal holde på med når vi har gruppe. Kaosangsten satt sterkt i meg de første gangene vi hadde gruppe. Jeg var veldig opptatt av at de skulle bruke appene "riktig", trykke der det trykkes skal osv. Nå klarer jeg som regel å lene meg mer avslappet tilbake og la de holde på, vi har mer enn nok tid til å bruke appene "ordentlig" når de har utforsket iPaden ferdig.

Jeg har lastet opp en gratisapp som heter «forest animals» den har fem forskjellige spill som går ut på å sortere dyrene i forskjellige varianter. Bortsett fra litt reklame helt i begynnelsen er det en underholdene app med fine figurer og musikk. Spillene er enkle for en treåring, men de har ennå ikke gått lei

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar